Äntligen !

Hejsan !

Äntligen får man ta det lite lugnt :)

Efter middagen så började vi packa och jag löste in presentkorten på iTunes, så nu har jag 38 nya låtar på iPoden ! Känns skönt, riktigt skönt. Men vi blev klara ungefär vid halv 9 så då har jag bara yagit det lugnt framför tv:n och nu lyssnar jag på musik vi datorn och tar det ännu mera lugnt :)

Imorgon åker vi ! Och det känns skönt att komma bort från denna tristress här hemma. Och att det är min bästis landställe gör det defenitvt inte sämre ;) Vi åker ju imorgon vid 2 och plockar upp Gittan för Boa och Nikki är redan där uppe och mamma jobbar så hon kommer på fredag. Och bilfärden tar ju ungefär 5-7 timmar tror jag . Och vi kommer hem på söndagen ! Vet inte när men det är synd att åka efter bara 3 dagar :( Men det är kul att vara där lite i alla fall !

Nu ska jag bara surfa runt lite, men med musik såklart !!

Puss & Kram


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback