The Gift <3

Hejsan !


I fredags efter skolan så bestämde Nikki o jag att hon skulle sova över hos mig.

Och vi hyrde en film och tog en här hemma.

Vi hyrde Just My Luck, med Lindsay Lohan.

Den är bra så jag rekommenderar den :)

Den filmen vi hittade här hemma var The Gift.

Sjukt bra och jätteläskig :D

Jag rekommenderar den också :) :) :)

Men pappa spelade in Let´s Dance så vi skulle se den till frukost på lördags morgonen.

Men när vi vaknade tittade vi på Let´s Dance.

Alltså jag hejjar då på Laila, Morgan o lite på Isabella (blondinbella) =)

Och på tal om Blondinbella visst sa David Helenius; Brunettberra till Nils ?

Visst var det så för Lyddan säger att han sa brunettbella men det finns ju ingen anledning att säga brunettbella eftersom han är kille !


Jag ville bara säga det över till igår.

Men igår kl 16.00 kom Nikkis föräldrar på middag och vi spelade heeela kvällen :D

Dom gick vid 4.00 :D

Men det var jättetrevligt tills jag fick värsta tröttattacken xD

Jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna vid typ 3.00 tiden :D


Har inge mer o säga än att vi kanske  ska gå en prommis me grannarna.


Puss !


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback