Skärholmen .

Hejsan.


Idag när jag vaknade så var jag på ett så himla shoppinghumör !

Så ja ska åka in med mina föräldrar o deras kompis Tina till Skärholmen.

Jag ska titta på jeans o presenter till Tyra o Lisa.

Vetefaan va ja ska köpa men min lilla tanke kan jag inte säga för att Tyra läser bloggen :D

Men mamma o pappa ska typ kolla på lampor -.-


Såg ni Let´s Dance igår?
Ren katastrof att Blondinbella åkte.

Asså jag tyckte att blondinbella var bra fast koreorigrafin var dålig för att det inte var Jive:it :P

Men Laila o Morgan bäst som alltid :D

Jag läste att dom säger att Laila fuskar för att hon har lärt ut dans under sin showbiz år .

Vet inte om det är sant men man får ju hoppas att det är falskt :D

Men nu ska vi dra o hämta Tina så vi ses!

Puss.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback