Pengar!

Hejsan !


Vet ni att för ungefär 1 år sedan elr rättare sagt November 2006 så ramlade jag när vi var med fritids i skogen.

Jag skrapade upp knät och mitt i knät blev det en liten flik som man kunde lixom "kolla" i där och det jätteäckligt!

Nån personal följde med mig haltande med byxbenen uppdragna tillbaka till skolan.

När vi var i skolan kom pappa o skolsyster sa att jag var tvungen att sy så ja o pappa åkte till liljeholmens vårdcentral (tror jag xD) och sydde.


Efter några veckor/dagar (inte riktigt säker) så spelade jag fotboll på fotbollsplan på rasten.

Jag ramlade och skrapade upp allt igen .

Men denna gång så sydde hon inte utan tejpade tills det hade läkt.

Nu har det läkt för länge sen och när vi var hemma hos några kompisar i typ slutet av november/ tidig December så fotade min kompis pappa mitt knä ( för  han har sån här "proffs" kamera.)

Vi skickade in det för att vi hoppades att vi skulle få pengar för det :)

Idag kom det ett kuvert och då stog det att vi hade fått ... 3000 kr för det !! :P

Jag blev asglad för att alla pengar är mina xD :-)

Haaha nu ska jag fortsätta med mitt pyssel :P

Jag gör en almenacka åt min mormor :D

Orkar inte berätta min dag idag :)

Hej då

Puss

//Mallan <33


Mina Kommentarer
Postat av: Fidde

Var skickade ni in det ?

2009-01-14 @ 19:58:14
URL: http://dinsyster.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback