Orkar itne skriva något bra ..

Jag tog en snabbis i badrummet o tvättade håret för ca en timme sedan :)

Det är så skönt, men det har fortfarande inte torkat vilket är ganska jobbigt :D


Idag var jag i skolan och vi hade slöjd !

Jag hatar syslöjd !!

Jag kan knappt sätta på en symaskin !

Och så ska vi göra typ en grytlapp med "lapptäcksteknik"; det är jättejobbigt !  :(

Åhh :)

Men jag hatar det ju bara för att jag är asdålig på de:P


Hela mitt skrivbord är fullt med pyssel.

Jag gör en egen almanacka :P

Jag fick själva almanackan och lite dekorations grejjer i ett paket från någon "pysselklubb" av farmor :P

Och så har jag tagit av det pyssel jag redan har =)

Det är roligt men det tar lång tid o komma på vad man ska göra :D

Ska snart lägga mig o läsa (tror jag ) :P
Jag läser en jättebra bok som heter Havets Djup och den är skriven av Annika Thor.

Det är en serie med fyra böcker och jag läst dom två första som är Öppet Hav och Näckrosdammen så Havets Djup är alltså den tredje :P

Jag orkar inte sitta o skriva om vad den handlar om men jag kan säga att den utspelar sig under andra världskriget.

Ni får kolla på Internet eller i biblan efter den för jag rekommenderar alla böckerna (som jag läst iaf) ;P

Vi hörs !

Puss <3


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback