orkar inte !

Hejsan !


Efter denna ganska långtråkiga helg så gick jag i skolan :D

Vi fick typ 3 läxor ( vilket är ganska jobbigt för mig på 11 år xD)

En svenska läxa, en engelska läxa o en NO läxa.


Efter skolan fick jag skjuts av pappa hem och när han släppt av mig hemma åkte han till donken, han kom hem och vi skulle börja äta men precis då kom våran kusse Niko för att han skulle följa med på någon kurs med pappa o David för att David ska ta körkort :P

Så efter maten åkte dom :P

Så här sitter jag o skriver alldeles ensam.

Och vet ni hur mkt jag hatar min dator?!

Mitt j*vla ljud till datorn funkar inte!

Åhh...

Jag orkar inte meeed!

För någon månad sen så slutar pilen på skärmen röra sig och lite senare måste jag stäng av datorn för att alla "fönster" börjar typ " röra " sig och nu så slutar mitt ljud o funka! :-(

Och förut när min bror var i LA så köpte han ett dataspel till mig för att han visste att jag gillade filmen <3 :P

Och det var: Harry Potter and the order of the phoenix.

Och jag var skeptisk i början men jag började köra det i helgen och jag blev fast vid datorn :P

Jag tycker att det är roligt xD

Och nu kan jag inte spela det för att dom pratar ju på det!!

Jag är aaaarrrggg !

Tänker inte skriva mer just nu men hoppas att jag orkar iaf imorrn :D

Puss
// Mallan <33


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback