Orkar inte...

Jag har inte skrivit på länge för jag bara orkar inte längre ! :D

Det betyder inte att jag ska sluta men jag orkar itne ibland :)


Idag var jag i skolan vi hade typ bild, svenska matte osv osv.

Kom typ assent till klassrådet efter rasten så Maria skrev upp alla som kom sent o sa att hon ville prata med oss efter klassrådet..

Och jag blev asrädd att vi typ skulle få lapp hem ..

Vi brukar få det.

Men sen sa hon att om vi kommer sent typ några dagar till elr en dag till (kmr inte riktigt ihåg) så blir det lapp.

Skönt, fast nu ska jag inte såsa som jag brukar :D

Orkar inte skriva nu ska kolla Blondinbellas och Kenza´s blogg.

Jag gillar dom ganska mkt :D

Och så ska jag kolla på generation fett :D

 Puss <3


Mina Kommentarer
Postat av: Loo

Vilken färg på "cardiganen" är snyggast?

2009-01-22 @ 20:35:59
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback