Lite av dom bilderna jag tog på nyår :)




Alla har ju kul när man äter glass xD Elr hur ? :D



Här är Douglas och Viktors föräldrar Eva och Roger :)


Längst fram o utåt så är det : Hasse Tommy och Roger =)


Här sjunger Douglas och Viktor Singstar Abba för fulla muggar :)


Elias e alltid lika galen xD


Här har ni Douglas :P


Här har ni glade lille Viktor x)


Mikan gillar Pommac ;)


Tommy o Pappa står o pratar :P


Eva och Camilla har precis skålat :D

En klänning, kofta, tights, strumpor :)
Här är min klädsel på sne :D



Det var lite av bilderna på nyår, orkade inte lägga upp mera :):D


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback