Let´s Dance

Hej !


Såg ni på Let´s Dance igår?

Det gjorde jag och jag hejjar på Laila, Morgan och det kanske kommer fler eftersom :)

Men allvarligt Laila o Morgan ägde.

Jag tyckte att Laila borde fått mer poäng, vad kom hon 3:a, 4:a ??

Hon borde kommit typ 1:a elr 2:a tillsammans med Morgan xD :P

Och ja hade förväntat mig mer av Isabella ( Blondinbella ) och Kitty.

Jag tyckte inte dom var så bra men jag hoppas dom blir bättre till fredag :D


Jag vaknade för typ en halvtimme sedan av att min bror kom in o letade efter min Ipod för att den var lixom lite "hackig" :)

Så han ville fixa den :P

Men sen (jag gick upp lite efter för att jag inte kunde sova) var den lagad!

Den funkar  o jag laddar den nu :D


Idag ska mamma & pappa åka till några kompisar på södermalm o äta middag och jag orkar inte följa med så jag stannar hemma o kollar på film :)

Vi ska upp o hyra någon film tror jag. =)


Kanske skriver sen men nu ska jag testa ett nytt dataspel jag fick av min bror när han var i LA :D

Puss

//Mallan <33


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback