Ledsen, Ledsen, Ledsen ..

Tjo !

Jag är jätteledsen för dålig uppdatering :(

Jag hoppas verkligen att jag ska komma in i bloggandet och orkar blogga :P


I morse / f.m (kl. 12.00) ringde jag Erika o Mikan  och vi bestämde att  (ja o pappa) skulle hämta dom så skulle pappa skjutsa oss till Vi o vi barn panta x).

Och när vi kom utanför Erikas o Mikans hus .. alltså .. ni skulle ha sett hur stora påsar dom hade!, dom hade lite större än vanliga soppåsar, fulla, och då menar jag verkligen fulla med burkar.

Herregud! =).

Och jag skulle ju åka halv 2 till farmor o farfar och ja, Erika o Mikan kom till Vi  kvart i 1 så jag hade ganska bråttom för jag skulle byta om också xD

Och vi hade ju så mkt burkar så de kom massa folk bakom oss och det kom en kille o ba:" Jag orkar fan inte vänta! Här ni får dom".

Så vi fick hans burkar ! :)

Så då fick jag typ 30 kr mer och i slutändan hade jag 85.50 :P

Och jag gick när dom hade lite burkar kvar men då var klockan ändå tio över 1, men dm sa att det va okej :D

Och sedan bar det av till farmor o farfar

Vi var hos farmor o farfar för att farfar fyllde år.

Vi fikade och så.

Jag tror vi åkte hem vi 4 tiden elr något :P


När jag kom hem gjorde vi inte mkt, jag o pappa spelade "Pickmin" xD

Det är ett jätteroligt spel till Gamecube :P

Sedan blev de mat och nu sitter jag här o har precist kollat på Top Model :D

Jag älskar det programmet :P <3

Har inge mer o skriva! :D

Hej då
// Mallan <33


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback