Jonas Brothers <33

Haj !


En slööö Mallan satte sig precis vid datorn för att skriva ett litet inlägg om ett speciellt band.

Nämligen The Jonas Brothers <3

Jag upptäckte JB (Jonas Brothers) för ungefär ett år sedan och har älskat dom sedan dess.

Jag visste lixom att dom "fanns" innan men började inte lyssna på riktigt än för ett år sen.


Och på min dörr så har jag börjat samla på JB bilder som är mindre än ett a4 papper innanför min dörr :P

Det kommer en bild här nedanför.

Och såklart har jag dom affischerna som jag hittat på dom (vilket är typ 3?) på utsidan av min dörr :D

Alltså jag bara älskar alla deras låtar särskilt dom nyare som Lovebug, och Take a breath men älskar alla andra låtar också <33

Jag önskar mig i julklapp, namnsdags present, födelsedags present är alla deras skivor så jag har dom i mobilen, ipoden, datorn mm. <3


Kom ihåg att lyssna på låtar av JB! <3:P




Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback