Ingen Bra Rubrik .

Hejsan!

Idag vaknade jag av att pappa väckte mig -.-

Jag gick upp och började lägga ett 750 bitars pussel som jag lånade av farmor igår.

Det började roligt tills jag såg att på innersidan av locket stod det att det fattades 6 bitar !

Men jag fortsatte iaf.

Till slut gav jag upp och då fick pappa lägga det :)

Jag vet inte om det är klarlagt ännu :D

Förutom det har jag inte gjort mycket mer än att jag, mamma och pappa spela spel :P

Och så åt vi middag.

Vi åt en kalkon som mamma och pappa har tillagat hela dagen.

Jag vet inte om det blev så gott men det var ju inte världens äckligaste iaf :D


Nu har jag precis kollat på Hairspray.

Jag älskar den filmen!

Jag och David (Bror min :P ) var och såg den på bio när den kommit ut :D

Han gillade den också :)


Jag vet inte riktigt vad jag ska gör nu, kanske fixa lite på bloggen ?

Jag har ingen aning vad jag kan lägga till, men jag får väl hitta på någe.

Jag satte förresten in Dagens Namnsdag över Ipoden och under alla inlägg om ni har sett dom :)


Imorgon tror jag att jag ska ringa Erika och Mikan o fråga om dom vill panta burkar för vi har typ miljoners burkar och flaskor här hemma.

Vi brukar ofta gå o panta vid Ica Supermarket vid Hägerstensåsens Skola.

Jag gick i den skolan i ettan och sexårs.

Själv tycker jag inte att det är en bra skola som min kompis Isabelle.

Hon gick där sexårs till fyran och när jag gick där gick vi i samma klass.

Hon tycker att det är en bra skola fast den går bara till 6:an så om hon ska komma in i våran skola (Västbergaskolan AB) så måste hon stå i kö aslänge så hon började stå i kö för några år sedan tror jag :D

Det är så lång kö till vår skola .

Jag lixom "hoppa" fram i kön för att min brorsa gick där

Fast nu går han i trean på gymnasiet :D


Jag vet faktiskt inte varför jag sitter och skriver om skolor och allt som kommer in i mitt huvud :)


Förresten har ni sett att mitt lilla "tema" på bloggen är Rosa & Svart ? :D

Jaja :P
Hej dåå ! <3

// Mallan <3


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback