Hatar vädret !

Jag duschade för typ en timme sedan och håret har inte torkat :(

Jag fikade lite också med morotskaka.

Underbart gott !

Och jag ska snart göra mig iordning till festen.

Den börjar 17.00 men jag ska möta Eve och göra sällskap för jag vet inte vart det ligger xD

Jag tror jag tar med kameran så vi får se om jag lägger upp några bilder =)


Alltså när jag tar studenten ska jag åka till något mysigt och varmt land o plugga

Har ni sett Sveriges väder ?
De är ju mulet hela dagarna långa !

Jag orkar inte med.

Man blir ju bara deprimerad av detta väder.


Kan inte skriva längre :P
Puss !


Mina Kommentarer
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

jaaag hatar också vädret!:(:( usch

2009-01-25 @ 16:13:19
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

jaaag hatar också vädret!:(:( usch

2009-01-25 @ 16:13:19
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback