Gott Nytt År ..

I efterskott :)

Igår hade jag ganska roligt.

Vi var hemma hos våra grannar och firade.

Grannarna som vi firade med  är: Erika (som går i min klass), Mikaela ( ett år äldre än jag och Erika), Och Tommy & Maria som är mammas och pappas kompisar och Erikas och Mikans föräldrar :).

Och en i min parallellklass som heter Douglas var med också, han och hans familj; Mamma Eva, pappa Roger och hans lillebrorsa Viktor .

Plus att våra andra grannar; Hasse och Camilla var med och deras barn Elias ( som är 2 år yngre än jag och Erika)

Det började med att våran familj kom dit vid 4 - halv 5 tiden och då var alla andra familjer redan där.

Då gick vi barn ner en trappa och spelade " Med Vilda Gester".

Det var ganska roligt :)

Efter det kollade vi på Titanic.

Så fantastisk film !! <33

Underbar :)

Men i halva filmen blev det mat så då gick vi upp och åt.

Det blev Oxfilé med potatisgratäng.

Sedan kollade vi klart på filmen.

Efter filmen blev det Singstar dags !

Vi barnen sjöng Abba låtarna asbra :)

Men mitt i allt kommer föräldrarna och ska sjunga =)
Så då sjöng vi till typ tjugo i tolv.

Ca kvart i tolv gick vi ut och väntade på alla  fyrverkerierna.

Och när tolvslaget kom så tände vi lite fyrverkerier och så skålade o kramade alla.

Sedan gick vi in och vi (alla barn) kollade på en film som hette "Den galne professorn" (Stavning??).

Och direkt efter det kommer dom vuxna ner och vill köra ... SINGSTAR.

Haha, alla ville köra och vid 4 tiden tyckte pappa att det var dags att gå hem :)


Det var min nyårsafton :P

Rolig :D

Jag orkar inte lägga upp bilder nu men det kanske kommer senare ;)


Och idag har jag spelat Mario Kart Wii och kollat på film.

Jag och pappa kollade på Harry Potter och den flammande bägaren.

Haaha, den är ganska bra faktiskt :D

Jaja, vi Ses !
// Mallan <33


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback