En riktig buss dag :D


Hejsan!

Jätteledsen för dålig uppdatering.

Jag tänker hela tiden; Den här bilden måste jag lägga upp på bloggen!.

Eller; Åhh ! Detta måste jag skriva på bloggen!


Men jag orkar fan inte alltid.

Jag vill, men orkar inte.

Hoppas jag skärper mig snart :).


Idag började jag min dag med en dusch kl 9 på morgonen, för att jag skulle till farmor och farfar kl 11.

När jag klätt på mig så skjutsade pappa mig :)


När jag kom dit fick jag Fattiga Riddare, för jag var jättehungrig :)

Efter det stack jag och farmor till Nationalmuseet och Morderna Museet.

På Nationalmuseet kollade vi på en utställning som hette "Lura Ögat".

Det är tavlor som lurar ögat xD, någon kan t.ex hoppa ut i en bild och sånna saker.

Det var ganska kul faktiskt!


På Morderna Museet så var det en pepparkaksutställning.

Den var ganska rolig.

Efter det så tog jag bussen med farmor hem till dom.

Alltså ni ska se deras lägenhet!

Så stooor!

Den har 8 rum, plus två badrum, två toaletter och ett kök :P

Det är stooort.

Och bland dom här 8 rummen finns lixom; Bibliotek, Arbetsrum, Matsal, m.m.

Och pappa kom å hämtade mig någon halvtimme efter vi kommit hem :D


Jaja nu ska vi äta mat och sedan ska vi kolla på Körslaget.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Körslaget.

Lite bra är det i alla fall.

Och efter Körslaget ska vi kolla på en brittisk deckare som vi hade inspelad sedan några månader sedan.

Jag tror den hette "Dödsdommen"

Den är 3 delar och vi kollade på 2 igår.

Så idag ska vi kolla på sista delen.

Den är sjukt bra ! :D

Jag längtar!


Har inte mer att skriva :)

Hej dåå !

// Mallan <33


Ps. Jag fick ett par svarta, stickade knästrumpor av farmor!

Dom är superfina ! <3


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback