9/1 - 09

Heej!


Som vanligt är jag ledsen för att jag inte bloggar så mkt så ni får nog leva lite med det :)


Iadg var jag i skolan som vanligt och hoppades på att vikarien skulle vara här för att hon var här i onsdags o igår.

Hon är jätterolig:P

Och såklart så är våran vanliga fröken ( Maria) frisk så hon är där ..

Jag gillar inte Maria så mkt, hon är lite jobbig, blir typ sur för allt, medans Tina (vikarien) skämtar bort det :D

Vi hade bara typ; Sv, Matte, Engelska och idrott, och såklart hade jag glömt idrottskläderna.

Så jag o Nikki (hon hade också glömt) fick gå o promenera.

Men egentligen så gungade vi :D


Efter idrotten så slutade vi.

Vi slutade kl. 13.00.

Sköönt :P

Så efter idrotten gick vi till fritids o där var jag med Tyra o Eve :)

Vi kollade med alla andra på "Förtrollad" i pingisrummet.

Jag har sett förut men den är inte så jättebra :)

Efter det så skulle vi gå hem o världens störigaste kille vid namn Joseph göra sällskap med oss.

Han är jättestörig o så och han följde efter tills han fick ett tuggummi !

Fatta, när han (vissa killar också) får tuggummi så slutar dom med det man har bett dem att sluta med!        

Nog pratat om det.

Ska ni kolla på Let´s Dance, ikväll ?

Det ska jag, jag vet inte vem jag hejjar på men det ska bli askul att se Carl Jan dansa xD

Heeh, orkar inte skriva mer.

Puss

//Mallan <33                                                                                                                         


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback