13000 kr`!

Jag har precis kollat på Top Model och det var Joslyn och Elina i botten.

Tyra Banks sa att båda kämpade jättemycket och så sa:" Joslyn du får kämpa dig igenom det här också".

Och då trodde jag att Elin åkte ut (!)

Men sen direkt efter det så sa hon Elinas namn och Elina klarade sig ! :D

Pjuhh :P

Men vet ni i det där inlägget när jag skrev att jag fick 3000 för mitt ärr?
Jag kom på en sak.

Att 1/2 dagar efter det så fick vi ett till brev från skolförsäkringen (tror jag) och det stod att vi hade fått 10.000 för det också !!! :D:D:D

OMG fattar ni?, 13000 kr till mig :D
Fast jag ska sätta in på mitt konto men lite lite ska jag ta ut men jag fattar inte varför jag inte skrivit det :P

Ska kludda upp bilder på JB som jag fick av Nikki på min dörr :P
Puss!


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback