Tyra, Eve o Jag.

Hejsan .

Idag vaknade jag, Tyra o Eve kl 11

Halv tolv satte vi oss med frukosten i vardagsrummet o kollade på film .

Kommer faktiskt inte ihåg va den hette men jag vet att Jennifer Aniston var med iaf =)

Efter det börja vi kolla på en till film men sedan sluta vi efter halva för att vi kom på att vi inte kan såsa hela dagen :D

Så vi ringde till Eves mamma o fråga om hon kunde skjutsa oss till skärholmen eftersom hon var ledig .

Så vi gick till Eve, o sen så åkte vi :P

Vi var där tills halv 6.

Jag köpte ett par ljusblå jeans, tre par örhängen och en läsk xD

Tyra o Eve köpte bara en läsk xP

Imorgon kanske vi ska göra något <3

Men nu är jag hemma o nu kommer det (lite) bilder från övernattningarna =P

Puss!


Vår pannkaks/plättdag !


Eve gillar att laga/baka xD



Resultatet blev bra (Tyckte vi iaf) =)


Eve gillade det mycket


Eve blev trött kvällen när vi sov över hos henne xD


När vi var hemma hos mig provade Eve mina tröjjor =P


Två coolingar på väg till Skärholmen :P


Eve o Tyra på ett fik i Skärholmen :)


Tyra, Eve o Jag på fiket ( Eve flömmar xD)


Eve flummar ! <3


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback