Tyra, Eve o jag <3

Hejsan.

Nu är jag, Tyra o Eve hemma hos mig o ska sova här :D
Igår så sov vi hos Eve o vi hade kul =)

Idag gick vi upp ca 10.00 då kollade vi på en film i Eves rum.

När vi äntligen tagit oss upp åt vi frukost (ca 13.00).

Ett glas oboy, en macka med nutella, en macka med smör och ost och en skål med coco pops:)

MUMS!!!<3

Efter frukosten gick vi ut och gjorde en jättesnygg snöhög i Eves trädgård.

Sedan gick vi in och gjorde dagens lunch (ca kl 15.30).

Och dagens lunch blev våra pannkakor :)
(Ni får säkerligen se bilderna imorgon).

Igår var vi även o kolla på bio :P
Vi såg; "Yes Man".

Den var jävligt kul men det satt en asjobbig tant bakom oss som skrattade åt precis allt.

Han kunde ta ett fotsteg så öppnade hon munnen o börja skratta.

Och hennes skratt var inte fint heller, de var jättejobbigt !

Men Eve fick High School Musical 3 idag så den ska vi se idag ! xD

Vi har flummat jävligt mycket idag =)

Men nu så tar Eve o Tyra mkt kort på sig själva o vissa på Eve är fluummiga x)



Men nu ska vi iaf se på HSM 3...


PUSS  Mallan och CO <3



 


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback