Söndag 8/2 2009

Hellu :P


Ska börja prata lite kort om igår.

Vi gick till Tommy och Maria :)
Där kollade vi på Melodifestivalen.

Jag tkr att Nina o Emilia var bäst :P

Jag säger bara en sak; jag hörde världens dåligaste låt: Snäll Snälla!

Hur kan Nina´s låt Tick Tock som var bra, komma efter låten Snälla Snälla ?!

Helt obegripligt !

Ahmen efter Melodifestivalen kollade vi på Rosa Pantern :D

Den är askul :)

Men efter den så satt alla o prata :P
Sedan vi 12 så gick vi hem :D


Idag hade jag tänkt att kanske, kanske gå o panta elr bara vara hemma o köra antingen Mario Kart Wii, GHWT eller kanske båda? :D


Åhh vad jobbigt att det är måndag imorrn !
Skriver senare (om jag hinner xD)
Puss!


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback