Shopping !

Hellu !

Idag så ringde mamma halv tio o väckte mig.

Då gick jag upp för en dusch, sedan åt jag pannkakor till frulle o nu sitter jag här o skriver :P

Ska möta upp mamma vid T-centralen kvart över ett för lite shopping så jag har gott om tid =)

Jag blir så förbannad över detta jävla väder !
Igår trodde jag att det skulle bli vår eftersom det töade bort mycket snö, men icke !

Igår kväll när jag spelade Zelda (:P) så började det snöa jävligt mycket och då fick jag damp alltså !

Jag orkar inte med Sverige snart.

Och nu så orkar jag inte med o skriva så mkt :D
Puss!


Mina Kommentarer
Postat av: Mellie

usch jag lir också arg över vädret :( skitäckligt.

Ha en så bra shoppingdag :D

2009-02-27 @ 11:18:48
URL: http://emelieemme.blogg.se/
Postat av: Julia

jag vet..hata snö! Ge oss vår!

2009-02-27 @ 11:19:54
URL: http://mademoiselles.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback