Övernattning med skoj o bus ! <3

Hej hopp !

Jag vill bara säga en sak jag blev jävligt glad i fredags eftermiddag när jag kommit hem så skickade Fidde ett sms o sa att dom var elaka o att hon tyckte synd om mig :D
Tack Fidde för att du bryddde dig! <3


Igår var vi hemma hos Erika o kollade på schlagern.

Jag vet inte riktigt om jag blev arg på Erika i onödan ?
Ja kan inte bestämma mig om jag är arg elr inte.

Vi får se vad hon säger sen i skolan nä jag frågar vrf hon sa till Torsten.

Men iaf så var vi hemma hos dom igår och Tommys syrra Anja o hennes barn, Hampus o Hanna var där.

Jag har träffat Hanna o Anja en gång innan o det var förra sommarn eller denna (kmr inte riktigt ihåg xD)

Jag och Hanna blev väldigt bra kompisar så det var kul o träffa henne <3

Vi har haft lite kontakt över msn o så =)

Och mina favoriter i Melodifestivalen den här veckan var nog tro det elr ej; E.M.D och Molly.

:P
Men jag tyckte E.M.D´s låt var bra o man kunde den snabbt så man kunde sjunga med xD

Och jag tycker Molly sjunger bra :)
Men om Molly vinner hela våran Melodifestival, sen när hon ska till den andra tävlingen där alla länder är med, översätts hennes låt till engelska då elr ?
Jag tycker den skulle vara lite finare  på engelska :D


Menem i dag så ska jah köra lite Zelda med pappa och sedan lite senare ska jag dra till Tyra :P
Vi ska sova där, jag o Eve :)
Men vi har ett litet schema :P
Från sö-må är det hemma hos Tyra, må-tis är det hemma hos Eve och tis-ons är det hemma hos mig som gäller ! x)

Det kommer bli jävligt skoj :P

Vi ska typ hyra film o mysa =)

Nu kommer det kanske inte bloggas förns på onsdag :P
Inte säkert men, vem vet ?

Puss!


Mina Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon!

HItta på idag då?

2009-02-22 @ 10:03:03
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback