Model. :D

Hej!

Tänkte slänga in ett litet meddelande i pausen på top model:D

Idag var jag i skolan och gjorde inget mer speciellt än att vi bakade muffins på hemkunskapen :)

Mellan halv 8 - kvart i 8 så kom jag hem från Eve där jag, Tyra o Eve kolla på film o mysa :D

Vi kollade på White Chicks :D

Den var rolig :D

Vi satt typ o asgarva :)


Som sagt så kollar jag på top model och jag tycker att McKey ska uuut !

Alltså jag har bara gillat en bild me henne o det var bikinibilden för hennes ögon var helt fantastiska =)

Det var dåligt att Sheena åkte ut i Top Model men bättre det är Elina :D

Jag hejjar på Elina Och Aneleigh (Stavning?) :P

Men bara lite på Marjorie (stavning?)

Jag orkar inte skriva mer, ska kolla bloggar nu :)

PS. Påtal om bloggar så lästa jag min kompis Olles blogg som heter stylebyolle.devote.se.

Han ska typ plåtas förMIKAS :D

Fatta stoort :D
Kolla in den ! :)
Puss!


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback