Lördagen 7/2 2009

Hej !

Igår bloggade jag inte, jag vet faktiskt inte varför eftersom jah försökte fixa lite me bloggen :)


Men igår kollade jag på Let´s Dance och det var bra att Hasse åkte ut :P

Morgan och Laila var som vanligt dom bästa !

Men Laila skulle ha fått högre poäng! :P


Idag har jag inget bestämt, kanske ska gå å panta :D

Har inge bättre för mig :P
Jag kanske ska ringa Stephie o kolla om hon är här :)


Men ikväll blir det iaf Melodifestivalen :P

Jag tycker Kristian Luuk var bra men jag vet inte om Petra Mede blir bättre =)
Vi får se:P

Men en sak som är dålig är att dom tog bort Björn Gustavsson ! =(

Orkar inte skriva längre :P

Puss!


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback