Kullamannen

Tjo ;)

Idag var jag i skolan:P

Tyra var ju inte här eftersom hon är i London just nu :D

Men jag Nikki o Lyddan var med varandra på rasterna och ja o Eve gick hem till mig efter skolan o då kollade vi lite på Freaky Friday :D
 Men enda intressanta i skolan var att vi hade klassens timme :)

Elias i klassen som skulle ta med sig Hjälp, hans storebrorsa hade lånat ut den till hans kompis.

Så då gick jah Nikki o Lyddan hem till mig o hämtade Kullamannen :D

Den är jättebra!

Men många bara prata o klaga över att den var svartvit men många gillade den faktiskt :)

Nu ska jag kolla bloggar xD

Puss!


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback