Kalender :D

Hej :D

Nu sitter jag här o pysslar :P
Håller fortfarande på med kalendern till mormor :D
Klockan åtta blir det Top Model igen :)

Då ska jag äta muffins o efter Top Model blir det Made In Sweden :P


Idag i skolan var det väl ganska bra antar jag, vi fick iaf sluta 40 minuter tidigare på grund av att musiken var inställd xD

Idag sa jag också hej då till Tyra =)

Han ska inte vara borta länge men ändå :P
Hon o Lisa o Lisas mamma o Tyras pappa ska till London :P
Dom åker typ fyra inatt och kommer hem söndag kväll :P

Kan inte skriva mer, måste bli klar med kalendern  ! :D

Puss!


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback