Fredagen den 13:e 2009

Hejsan :P

Har inte bloggat sen två - tre dagar sedan och jag har bara inte orkat =)
Men nu sitter ja vi datorn :D


Idag är det fredaagen den 13:e !
Läskiiigt ! :P
Det har inte hänt mig något särskilt idag, har det hänt något konstigt för er idag ? =)

Det var även skoola idag -.-

Tråk, men måste gå xD

Vi hade typ Engelska, Matte, pytte geografi o typ idrott :D

På idrotten så körde vi en bollek som jag inte vet va den heter och spökboll :)

It was pretty fun :D

Efter det slutade vi tio i ett :P

Najs.

Men jag gick hem typ kvart i två för mamma fyller år idag <3

Ikväll ska jag o mamma kolla på Let´s Dance o så :P
Puss!


Mina Kommentarer
Postat av: Stephanie! <3

Vart var din pappa då ?

2009-02-15 @ 20:22:31
URL: http://stephyy.webblogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback