Det ända bra är Sportlovet börjar nu .

Är så less på fyra personer i min klass !!

Alltså först är det Douglas och Karl som ständigt bråkar o säger fula saker mot mig !

Sedan när jag satt på ett berg o släppte ut allt (med tårar) så kommer killarna ( Tyra satt redan vid mig o tröstade) och efter ett tag när dom tjatat o jag inte vill säga varför jag grät o varför jag var ledsen så förstod dom att det var meningslöst, men inte Elias.

Så han tjata, tjata, tjata o tjata i oändlighet medans dom andra killarna sa till att jag kanske inte ville berätta osv.

Och så är jag iaf sur på Eirka.

Alltså jag vet inte om det var fler tjejer och om det var det så är jag ju självklart sur på dom också.

Men alltså när Douglas o Karl gjorde / sa dom här dumma sakerna till mig så var lite tjejer i klassen med o försökte hjälpa mig.

Och då vet ju dom tjejerna vad som hände idag men dom vet juj ine vad som har hänt förr, men iaf så slutar ju inte Elias tjata o jag, Tyra o Eve skulle gå hem så gick han typ o fråga Torsten vad som hände.

Och sen kom Elias till oss o sa: "Jag vet! Jag vet vad som hände !"

Och då sa jag: " Ahmen säg då."

Och då sa han att Erika hade sagt till Torsten som hade sagt till Elias att en av sakerna dom sa var att Douglas o Karl hade sagt att dom tyckte att jag hade finnig o äcklig näsa (vilket dom sa).

De ska hon ge faan i !

Jag vet att dom sa det när hon var i närheten men hon behöver inte gå runt o säga till alla va hon tror att jag började gråta för !

Jag är så jävla lack på många personer i min klass.

Men t.ex Jasse som är jättesnäll var med när dom sa massa grejjer o ringde o fråga mej hur jag mådde för jag hade ju bara rusat ifrån fotbollsplan när Douglas o Karl var där med tårar i mina ögon.

Men iaf så ringed jasse o fråga hur jag mådde.

Och då släppte det, tårarna bara rann.

Det slutade inte hur mkt jag än ville det.

Men efter det samtalet messade Tyra mej o fråga var jag var ( Hon stod på fotbollsplan när jag rusade in o förstod ingenting )

Och då sa jag att jag var på berget brevid fotbollsplan o va ledsen och då kom hon o trösta mig <3

Och lite efter de kom killarna o börja fråga ut mig ! (tur att jag hade slutat gråta då!)

Men nu är jag inte ledsen nu är jag bara helt förbannad o lack.

Herregud, jag ska sluta skriva om det tråkiga o istället om det roliga ! :D

Och det ända roliga med idag är att nu e det sportlov !<333

Jag tänker inte skriva mer just nu :P
Puss!


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback