9:e Februari 2009

Hej!, min kompis Tyra övertalade mig att skriva ett inlägg så det får bli ett litet :D

Idag vare skola som gällde !

Dötrist, men man får ju träffa kompisarna <3

Imorse så sprang jag runt i mitt rum som en förvirrad höna x)

Jag kunde absolut inte hita något att ta på mig :P

Men tillslut blev det en stickad lång kofta, Vita tajta jeans och ett vitt linne :D

Det mest intressanta i skolan var idrotten och då hade vi handboll :P
Jag stod i måål :D

Men tänk er vad tråkig da vi hade om det roligaste var handbollen på idrotten -.-

Men idag var Tyra i skolan igen (L)
Kul :P

Hon ja o Eve var tillsammans o Nikki o Lyddan blev typ sura (IGEN!)

Orkar inte med den här skiten längre, Nikki o Lyddan.

När jag är med Tyra o Eve en rast så blir dom sura o säger typ att jag sviker dom ? >(

Jag vet att Nikki kanske läser det här men ändå jag orkar inte längre.

Men iaf så efter skolan gick jag, Tyra o Eve hem till mig o kollade på Freaky Friday :P
Alltså en förra veckan (elr förrförra kommer inte riktigt ihåg :P) så gick jag o Eve hit o började på den men vi kollade så lite då så vi började om helt :D

Den är jävligt bra faktiskt =)


Men imorgonär det sovmorgooon !

Asskönt ! <3

Puss!


Mina Kommentarer
Postat av: Tyrish

Freaky friday va ju asbra:P

2009-02-09 @ 20:09:07
Postat av: T

freaky friday va jättebra!!!

2009-02-09 @ 20:10:59

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback