28/2 - 09

Hejsan . !

Alltså jag vet att jag klagar mycket på vädret men nu får det vara nog !

Är så jävla trött på detta väder!

Det är ju faan typ snöstorm nu !

Orkar inte meeeeeeeed ! :@


Jag är lite irreterad på allt detta med Victorias o Daniels bröllop o allt.

Jag tycker att det är kul att dom ska gifta sig men snälla vilken uppståndelse !
Lämna dom ifred för två sekunder !
Om jag skulle förlova mig skulle jag inte vilja att alla skulle hålla på som dom gör nu.

Jag vet att hon är prinsessan, so what ?

Hon kan väl vara en vanlig människa för en sekund, elr?

Över till idag.

Nu ska göra kladdkaka som vi ska ha med oss till Tommy o Maria när vi kollar på melodifestivalen.

Ojj shit måste göra den nu !

Puss!


Mina Kommentarer
Postat av: Fidde

Vilken tjusig blogg du har mallan !! :)

2009-03-01 @ 15:28:23
URL: http://dinsyster.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback