26 Februari 2009

Godmorgon !

Idag så vaknade jag av att min kära vän Eve sms:a mig o sa att hennes film; High School Musical 3 var hemma hos mig xD
Efter det sms:et gick jag upp o hittade min mamma som kollade på tv i vardagsrummet .
Hon blev hastigt sjuk igår så nu är hon hemma.
Och nu tog jag lite frukost o chattar med min klasskompis Jasmine :P
Besök hennes blogg vetja !
Den heter: http://www.jasminesjoberg.blogg.se/

Idag ska jag kanske göra något med Eve o Tyra.
Annars ska jag bara slappa här hemma :P
Har inte haft en enda ledig dag detta lov (såhär långt) :D

Men nu ska jag kolla på tv !
Puss !


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback