18/2 2009

Hej !
Idag var jag i skolan o då hade vi tråkigt :P
Och Tyra o Evelina hade redan gått när jag kom för att dom slutar halv tre varje dag förutom fredagar då dom slutar tjugo över två medans min klass slutar halv tre; måndag, tisdag och torsdag och tio över tre på onsdagar + att jag slutar tio i ett på fredagar :)
Men dom hade skickat ett mess innan dom gick när jag var på lektion !
Fast jag hade inte fått de för min mobil var avstäng xD
Men efter det åt jag mellis o då ringde dom o sa att dom var på skolgården o fråga om jag ville hänga på men jag ville äta mellis så jag sa nej :P
En stund efter så kom ett sms av Tyra att hon o Eve var hemma hos Eve så jag kunde komma om jag ville :D <3
Och då hade jag helt tröttnat på DOuglas som satt vi vårat mellisbord så jag stack till Eve :P
VId kvart i fyra var jag där o först sjöng vi singstar o sen så pratade vi :D
Det var jättekul men jag var tvungen att gå tjugo över fem för att jag skulle plugga till SO provet imorgon ! -.-

Jag pratade med farmor för en stund sedan o pratade hur vi skulle göra på Sportlovet :)
Jag vill ju komma dit men det blir svårt eftersom jag, Eve o Tyra har bestämt saker från söndag till onsdag o jag ska shoppa på fredag :P
Och på torsdagen ska farmor till doktorn xD
Men hon skulle försöka byta dag/tid xP <3

Men nu har jag övat o äter Singoalla kakor :P
Ska kolla lite bloggar nu ! :P
Puss !

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback