16/2 2009

Hellu!

Idag är det måndag vilket betyder skola .. -.-

Booring  -.-

Men jag träffade Tyra o Eve lite innan hemma hos eve ;P
Efter det gick vi till skolan =)
Sedan i skolan var det baara jobbigt o tråk som t.ex idrotten.

Asså när Kent (Idrottsläraren) berättade vad vi skulle göra så sa han typ:
"jaa först kör vi lite långhopprep, sedan en lätt konditionövning och sedan kanske lite killerboll".

Vadå lättt konditionövning?!
Det var fan de jobbigaste jag har varit med om på läänge !

Vi skulle fan springa fram o tillbaka på tå o höga knän?!

Och sedan vi varje slut så skulle man välja mellan typ; 15 armhävningar, 15 situps, 15 upphopp eller någon jobbig rygg sak.

Alltså o sen fick vi inte äns spela killerboll!!

Ska kolla på film nu orkar inte tjura längre! :D
puss!


Mina Kommentarer
Postat av: ebba

vi hade oxå det på gympan den veckan ;)

2009-03-08 @ 14:14:25
URL: http://hejjsanebba.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback