11:e Feburuari 2009

Hej

Jag skrev inte igår föra att jag fixa me bloggen istället :)

Men jag vill säga Grattis i efterskott till min kusse Kristofer som fyllde år igår !<3


Idag vare skola och vår längsta dag!

Vi slutade kl tio i tre.

Så efter lite mellis på fritids så gick vi :D

Först följde vi Tyra hem till hennes mamma o sen gick jag o Eve till Bulten (annat fritids) för dom hade föräldrarfika (Eves brorsa Philip går där).

Jag gick när Eve gick in :D

Men nu sitter jah här o lyssnar på underbara JB <3

Fick Julia igår och det var ganska mkt bilder på Joe o hela bandet (: <3

Ska klippa ut dom nu!

Puss!


Mina Kommentarer
Postat av: Kristofer

Tack tack kära kusin! =)

2009-02-11 @ 18:39:40

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback