zzZZzzzZzz..

Hejsan !

Idag var det skola, tråkk .. men vi hade Lucia-genrep, vilket gick ganska bra (kan dock inte ett piss på "Önskelistan" xD ), men jag tror jag kommer dö! Allvarligt stå rakt och hålla i ett ljus, typ i en halvtimme, säkert mera! Shit, då kan ja ju inte hålla armarna i kors, eller pilla med håret. Bajs!
Haha, men efter skolan gick jag hem. Satte mig lite vid datorn och sedan kollade jag på tv. Jag kollade på Project Runway, hela programmet. Men efter det så somnade jag med kontrollen i handen ;) Inte så konstigt, eftersom man vick 4 timmars sömn inatt .. xD Och nu står David och lagar grönsakspaj i köket :D Jag hoppas verkligen att det blir gott, är utsvulten :)

Juste ! Ang. de med Joseph så är det nog okej mellan oss. Jag tror han faktiskt läste inläggen, eller att någon sa till honom att dom fanns, för han var ovanligt snäll idag :D När jag märkte att han försökte, var jag snäll tillbaka, så vi är nog okej tills vidare ;)

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: Nina

Svar: Vsg:D<3

2009-12-07 @ 18:23:28
URL: http://niniskanin.blogg.se/
Postat av: Miriam Elbrink

sv: Förstå hur du menar, du måste jobba med olika lager annars funkar de inte :P o bakgrunden måste ligga underst! men jag skulle faktiskt kunna göra en sån guide =)

Du kan ju hålla lite koll på min blogg :P

2009-12-08 @ 22:18:41
URL: http://fotomojjet.devote.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback