tröött.

Det här går inte, jag kan inte sova i 7 och en halvtimme. Jag måste sova minst 8 - 9 timmar, så jag är helt körd nu..

Jaja, Godmorgon! Vaknade nyss, och gick upp dåra ;)
Idag ska jag, Nikki, Fidde, Hanna, (kanske) Anna och (kanske) Dilsah till Liljeholmen för lite shopping :) Behöver en foundation (eftersom min blev ju snodd) och en bikini :) Bikinin (eler bikinisarna) är ju till Fuerteventura om 39 dagar ^^ Har ju 3 bikinisar, men dom är för små. Men det blir nog ganska svårt att hitta någon bikini, det är ju inte sol och bad säsong direkt ..

Haha, men nu ska jag äta frukost.
Puss.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback