tjenatjena!

angående inlägget under så vet nog många vem det är. Jag blev så jävla arg, så jag kan fanemej inte beskriva hur lack jag blev. Han kommenterar hur jag klär mig, hur jag sminkar mig, hur jag beter mig, allt! men som tur är la jag dit en strålande kommentar ;) (Berättar i ett annat inlägg ;) )

Anyway, hejsan!
Idag vare skolan, som vanligt. Efter skolan så kollade jag på 6B's idrott (fun, huuh? xD ) men jag fick faktiskt något att göra den här gången :) Jag skrev poäng åt Tyra's lag ;) Men efter det satt vi och snackade i omklädningsrummet i två timmar, haha! Efter det gick vi till Tekis och åt. Sedan gick vi hem till Tyra och chilla lite najs ;) Sedan blev klockan halv 6, då gick jag hem :) Så snart, vid 6 tiden ska jag och mamma göra hemlagad pizza :)

Och sen blire IDOL!, heja TOVE <3 :)


Mina Kommentarer
Postat av: fidde

Håller med, fast jag har inte lyssnat igenom hela ännu, är bara på Erik ^^

2009-12-04 @ 17:58:03
URL: http://dinsyster.blogg.se/
Postat av: liinis

Usch!,hatar tove<33

2009-12-05 @ 11:02:31
URL: http://liinis.devote.se

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback