OMG!!

KOllade precis på Idol.

OCH FYFAN VAD COOLT DE TVAR NÄR WESTLIFE KOM IN OCH SJÖNG!
Seriöst, dom är faktiskt bra, har dock inte lyssnat på dom så mycket eftersom dom har fått "boyband" stämpeln ganska mycket ;) Haha !
Men mina favoriter är i alla fall Calle och Tove! Calle var ju magisk när han sjöng walking in Memphis *rysningar* :) Men tyvärr tror jag Calle åker :( Men, men. Kommer iaf inte bli lika ledsen som jag blev när Nicklas åkte..

Ska i alla fall nörda lite Facebook tills Idol börjar igen :P

Kisses ! ♥

Mina Kommentarer
Postat av: Jenny

westlife är ju gamlingar ;)

2009-12-04 @ 22:47:48
URL: http://thisisourlife.webblogg.se/
Postat av: J A S M I N E

sv: Tack. Topic: haha, westlife suger, eller ja, den sista dom sjöng diggar jag :D

2009-12-05 @ 09:06:10
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback