nu tänkta jag ..

vara lite rolig och slänga upp ett test ! :) 

1.Hur gammal är du om fem år? 17 år :)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Sängen, mohaha ! ;)
3. Hur lång är du? Hmm .. jag har inte mätt mig på länge, 167-169 skulle jag tro :/
4.senastte filmen du sett? Ojj, ehm New Moon ! :)
5. Vem ringde du senast? Hem ^^
6. Vem ringde dig senast? Mami.
7. hur löd ditt senaste sms och till vem? ”hehe, mojsigt :)<3 gjorde ni på tekis då? :*” till tyra :)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta :P
10. När såg du senast din mamma? För en sekund sen .. xD
11. Vilken ögonfärg har du? Gråa, blää!
12. När vaknade du idag? 10:44 :)?
13.Vilken är din favoritjulsång? Ohh, har många! Ehm, typ War is over, heter den så? Haha, den är iaf grym med mcFly :D
14. Vilken är din favorit plats? Mitt rum, ehm någe mysigt ställe bara :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Typ samma plats som jossan e på? ..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hm, då är jag 22. Antagligen så jobbarjag väl med ett jobb på sidan av och lever livet ? ^^ Men helst vill jag nog jobba med some music då :)
17. Vad skrämde dig om natten som barn ? ohh, ”Nikolas-monstret” (min kusin som var läskig, haha!)
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ehm, det var nog igår när sara sa att hennes lillasyster hade skrivit ”Robärt Pärson” istället för Robert Pattinson! HAHA!
19. Hur stor är din säng? En normal säng? ^^
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, som cpar, drf sitter jag alltid vid M & P’s dator :D
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre .. haha!
23. Hur många landskap har du bott i? i guess one !
24.Vilka städer har du bott i? just Stockholm :P
25. Föredrar du skor, strumpor elr barfota? Skor som inte skaver :D Annars barfota :P
26. Är du social? I think so, but just ask my friends ;)
27. Vilken är din favoritglass? Ehm, vanlig vaniljglass med chokladbitar i! MUMS! Annars päron eller vanilj :D Kola är gott också xD
28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka or cake :)
29. Tycker du om kinamat? Bara nudlar .. ^^
30. Tycker du om kaffe? Oh NO! xD


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback