Mobiltest :)

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
haha, om jag har!

Vad står det i ditt 3:e sms?
"Nej kanske inte :) iaf de a en mörkblå rosett på :) ja fick den av ida!!!!<3"

Och vem var det ifrån?
Tyrish ;)

Är han/hon snygg?
Absolut :)

Vad står det i ditt 18:e sms?
"Ska du göra idag då?<3"

Och det var ifrån?
Tyra, hah! :D

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Tänker inte titta igenom hela inkorgen, har asmycket sms, har icke raderat ett enda sedan jag fick mobilen i September xD

Smsar du ofta?
Haha, aa :)

Är du beroende?
Överdrivet, men jag är tvungen att sluta, eftersom så mycket pengar går, och jag kan icke titta hur mkt jag har kvar .. xD

Vem smsar du mest med?
Lätt Tyra! ;)

Vem ringde du senast?
Hem :D

Vem ringde dig senast?
Tyra :)  

Vem är snyggast på din kontaktlista då?
I'm not answering that..

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
The McFly boys! :)<3

Hur många bilder har du på mobilen?
Omg, måste kolla. 1311 bilder som jag tagit själv. Sedan har jag massor på McFly, JB, Justin, Nicklas och Twilight-gänget xD

Vilken är din favoritbild?
Haha, ska jag välja en bild av minst 1311 stycken ? xD

Lägg in en bild på din mobil:


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback