Lucia =)

tjatja!

Udag var det skola ;) Var i skolan halv 8 p.g.a Luciaframförandet :) Vi hade två framföranden och det gick ganska bra, lite pinsamt inför klassen, hihi .. :P
Men efter det blev det engelska och efter det matte. Sedan till lunch blev det gröt och lussebullar + pepperkakor, mums ;) Sedan kollade vi på film, Mean Girls. Haha, lite uttjatad, har ju sätt den 5 gånger nu, hehe ;) Och efter det slutade vi :) Då gick jag ner till gympasalen där jag träffade alva =) Så vi tittade på B's idrott tillsammans :) Dom dansade först någon konstig dans, såg ut som en bonddans =D Och så dansade dom ChaCha som vi också gjorde igår, hehe :)

Men nu är jag så jävla hungrig så jag vet inte vad! HAha, men vi ses.
Puss.


I brist på bilder från dagen, så får ni en som jag tog för några dagar sedan :)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback