Kenzas jullucka 1!

hejsan!

Som ni kanske redan vet så börjar Kenza (Kenzas.se) med en julkalender, i år också! Tänkte med verka i den ;)
Länken är:
http://kenzas.se/2009/december/kenzas-julklappskalender-lucka-1.html#comment

Och mitt bästa skönhet/makeup - tips är bara något enkelt som vatten!  Att dricka mycket vatten är något bland det enklaste och bästa man kan göra för bra hud! (Och sedan så tvättar jag alltid håret i kallt vatten) ;) Sedan är ett till skönhetstips att Sova, det helt klart skönaste skönhetstipset ;) Ehm, något mer skönhetstips? Jo, att ALLTID ta bort sminket innan du lägger dig ! :)

Det var mina skönhetstips!

Hoppas jag vinner ;)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback