jag är så arg!

jag är så arg så det finns bara inte. jag kan knappt skriva, för att ja skakar så mycket. pratade precis med Tyra om vad som hände igår. om jag ska vara ärlig tror jag intatt hon visste att det var så seriöst, eller hon sa det nu. Men hon håller i alla fall med mig. Och ja det var jossan. Jag vet inte hur jag ska ta det på måndag när vi träffas. När han sitter framför mig. när jag drog hela historien för tyra på msn, allt vi sa och så. Då började jag skaka av ilska för att jag är så arg på hnom. Och jag hatar honom fortfarande, men bara lite mer nu.
Tycker ni att jag ska dra hela konversationen ? Själv vill jag nog inte det eftersom jag vet att några killar läser min blogg i klassen, som också kommenterar jävligt mycket. Så vi får se.

puss.

Mina Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med mallan

2009-12-05 @ 13:13:26
Postat av: Okänd från 6A

Vad hände egentligen?

2009-12-07 @ 17:05:58
Postat av: Okänd från 6A (again)

Ja, jag tycker du ska dra hela konversationen.

2009-12-07 @ 18:24:46
Postat av: Okänd från 6A (again)

Ja, jag tycker du ska dra hela konversationen.

2009-12-07 @ 18:25:06

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback