Herre min skapare!

Efter som jag inte mår så bra (mår dock bättre nu) så sa mami att jag skulle äta något. jag var bara sugen på macka och te så det fick det bli. Men då hade vi ingen kalkon, eller ost! :O Så jag fick improvisera. Tittade vad vi hade i kylskåpet, det enda "riktiga" pålägget var väl kaviar, nå¨gon äcklig ost och typ smör. Så jag kollade runt lit eoch hittade sån här "hamburgedressing" på tub, you know ? Och tog den, och hällde på typ 2 ton.

Och jag säger bara en sak, hamburgedressing på rostad macka är nog något av det godaste jag ätit på länge!

Gud vad gott :) ..

Mina Kommentarer
Postat av: Elisif

sv: Haha, ja jag vet, men hon sa det för några dagar sen^^

2009-12-09 @ 16:26:13
URL: http://elisif.blogg.se/
Postat av: liinis

usch!!, haaaaha, hur kan du äta sånt! <33 ,haaaha //liinis

2009-12-09 @ 16:53:06

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback