Hemma!

Jag är hemma nu! Eller jag har varit hemma i två timmar, hehe ;)

Idag var jag i skolan, måndag = ingen kul skoldag ..
Det ända som hände var att jag gjorde bögtestet, haha! För er som inte vet va det är så ska man sudda så mycker på handen som man kan, och om huden "åker" bort är man ingen bög, hehe. Men nu har jag asont, så det var nog inte så smart .. xD Det andra som hände var att vi fick vår andra vaccinering idag också ^^ Gjorde jätteont faktiskt, buhu :( Hehe :P

Haha, juste! Om man ser mig påväg hem, ställ dig inte och skrik MALLLLLAAAAAN då, jag har nämligen musik på högsta volym i öronen. Erika och Issa försökte nämligen med det när dom var påväg hem xD Dom gick ut med hundarna som vanligt och helt plötsligt ser jag en hund framför benen xD Haha, kasta en sten i huvudet eller något, istället, för jag hör inte ett piss ^^


Hehe, en bild från när vi bakade lussebullar hemma hos oss, gick på toa och passade på att ta ett kort ^^


Min hand! Bögtestsresultatet är under plåstret, svider som fan!! xD



Jaja, puss hej ! :)

Mina Kommentarer
Postat av: Liinis

Spelar ingen roll om du gör ett test, du kommer alltid vara min lilla bög xD! <3333

2009-12-14 @ 16:36:22
Postat av: Mallan =)

SVAR TILL LINA:



HAHA, du är för rolig du! xD<3 men du kommer alltid vara min lilla bajskorv, you know that right ? ^^<33

2009-12-14 @ 16:38:53
URL: http://mallish.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback