Hello hello :)

Hejsan :) Igår var det somsagt släktträff -.- Jag och david satt och tråkade hela tiden. 37 pers var vi, bara vår släkt xD haha, sysslingar och hela rubbet. Sedan åkte mamma och pappa till Nikki. Var så seg, hade ju varit med släkten i 6 timmar, så jag var hemma själv. Men det var för tråkigt, så vid halv 12 tiden tog jag en taxi upp till Nikki och dom :) Och så  var vi där till halv 3 =)

Men idag vaknade jag 1 och gick direkt och gjorde mig i ordning, sedan åkte jag, mamma och pappa och köpte en ny tv till mig ^^ Det behövdes, verkligen. Ehm, ja, så nu är jag ashungrig, har inte ätit något på hela dagen. Tyra tycker jag ska sluta banta, haha!

Men iaf så hörs vi sen :)
Puss.

Juste! Grattis på din 18 årsdag Nanette! :)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback