Hej :D

Hejhej :)
Igår var ju vi hos Nikki :) Jag och Nikki kollade på Barnhemmet, haha! Den är såååå bra, men jätteläskig xD Och då var ju Boa tvungen att skrämma oss, jag skrek som fan då xD HAha ! Vi gjorde en paus i filmen för att äta förrätt, grillad haloumi!
Sedan satt vi lite med föräldrarna, sedan blev det middag, efter det tittade vi klart på filmen och efter det, medans föräldrarna spelade spel satt jag och Nikki och flummade vid datorn xD Vi hade en askul konversation med Fidde på msn och så kollade vi på gamla bilder, som Birka med klassen när vi gick i 4:an xD FAN VAD ALLA VAR GULLIGA!! :)<3 Vi höll på att dö när vi tittade på bilderna ;P
Vi halv 4 åkte vi hem. Eftersom David fyllde år igår, så hade han en liten fest medans vi var hos Nikki.
Och när jag gjorde mig iordning märkte jag att mitt foundationpuder var borta. Great ..
Och så hade dom ätit upp mitt godis!
Och i morse, hade mamma tittat om något av hennes smink också var borta, vilket det såklart var. Hennes ögonskugga. Då rensade jag hela min sminkväska och märkte att min mascara och min ögonskugga också var borta. Lovely ..
Kul att folk tar ens smink medans man är borta ..

Jaja, sedan har jag bara slappat, är så jävla körd ;)

Puss.

Mina Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av min tävling där man kunde vinna ett valfritt smycke från victoriadreams har avslutats nu, gå in och kolla om det var du som vann! :)

2009-12-20 @ 17:14:21
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback