Är så jävla lycklig..

jag läste detta på Nicklas blogg för en halvtimme sedan och jag har bara suttit och lett hela den tiden, jag är så glad.

"Är för att jag bara fick känslan att tacka alla er, för ni har fått upp era ögon för mig och fan nu jävlar kör vi! Spelningarna finns ju, även om det inte är hela tiden så är det ändå gött!

Kommer en singel inom en viss tid, det kanske tar ett tag, eftersom all fokus ligger på Erik Grönwall och Melodifestivalen just nu."

Fattar ni ?! En singel?! Åh gud, jag är happy! :)<3


Mina Kommentarer
Postat av: Anna

Dilsah och jag är kompis med honnom på facebook!

2009-12-17 @ 21:47:42

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback