2 kilo ;)

Haha, tjenatjena :)

Idag var det skola, var inte med på idrotten, p.g.a att jag är yr (förmodligen av blodtrycket) men nu har mami beställt tid hos vår läkare, så vi kan kolla upp det där xD
Men i alla fall åt vi alldeles nyss. McDonalds, muma! Haha =) Men av någon konstig anledning ville jag väga mig efter maten, haha! Jag vägde mig faktiskt precis inna nvi började bygga om köket (vilket var för typ 3 veckor sedan) och jag har gått ner två kilo ^^ Haha! Men eftersom vi inte har haft något kök (det är klart nU ^^ ) så har vi typ ätit färdigmat i 3 veckor, hah! Då trodde jag att jag skulle gått upp i vikt istället xD 

Haha, jaja, ingen som bryr sig kanske ? ^^ 

Hehe, puss ch kram :)<3 


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback