Vidja in my heart ! :)<3

Hejsan, idag kom jag, Eve och Tyra hem från Eves landställe i Vidja !

Vi hade underbart kul, vi badade, kolla på film, spela klubba säl , åt kräftskiva, osv. :)
Men idag åkte ju jag, Eve och Tyra hem och Tyras pappa kom och hämtade oss. Martin, en sjukt trevlig kille som bor där följde även med hit ! :) Här så gick vi runt lite, sedan gick vi hem till Eve och tittade på Eva och Adam. Men vid halv 6 var jag tvungen att gå .. -.- Men vi sa att när jag hade ätit skulle vi höras. När jag hade ätit klart vid kavrt i 7 - 7 så ringde jag hem till Eve men då var dom hemma hos Tyra och åt middag. Jag orkade inte ringa och störa så vi får väl ses en annan dag i sånna fall, lite tråkigt att itne göra något nu men jag orkar väl inte i alla fall, plus att jag redan sitter i myskläder ..

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback